Genesys Cloud är en omnikanallösning som ger dina medarbetare inom support och försäljning tillgång till hela kundbilden. Det gör både att de kan jobba effektivare och att dina kunder får ett smidigt och sömlöst bemötande – oavsett kontaktväg.
1. Gemensam kö för alla ärenden – oavsett kanal
Alla supportärenden kan samlas i en gemensam kö, oavsett vilken kanal kunden använder i den initiala kontakten. Det ger en snabbare och mer precis hantering, eftersom kundkontakter från olika kanaler centraliseras och kan fördelas effektivt efter ärendets natur och handläggarnas expertis.
2. Integration med stödsystem för en samlad bild
En stor tidstjuv för dina kundtjänstagenter är att de måste växla mellan olika fönster och applikationer för att läsa in sig på ärenden och hitta information. Det de inte hittar behöver de fråga kunden om, vilket tar ännu längre tid (och försämrar kundupplevelsen). Smarta integrationer med olika stödsystem hjälper dina medarbetare att få en helhetsbild i samma vy.
3. Snabb och smidig implementering med rätt partner
GlobalConnect har tagit fram en snabb och smidig process för att implementera vår molnbaserade kontaktcenterlösning, som bygger på Genesys Clouds beprövade teknologi. På bara en månad kan du och dina medarbetare komma igång med lösningen och testa den i er vardag.