Vill du veta mer om kontaktcenter eller boka en kostnadsfri provperiod?
Fyll i formuläret så hör vi av oss.
1. Uppstartsfas – Här går vi igenom funktionalitet, uppsättning och utbildar vid behov
2. Oberoende test – Vi gör en behovsanalys och identifierar förbättringspotential
3. Recension och justering – Vi gör integrationer och anpassar de i enlighet med behovsanalysen
4. Sluttest – Vi fastställer slutsatser och gör en rekommendation för nästa steg
“Med Genesys Cloud tappar vi aldrig en kund. Vi ser också fördelen med att ha Genesys Cloud integrerat med Salesforce för att få maximal nytta och effekt från de bästa av två världar.”
Philip Hagenfeldt, Operations System Lead på Benify.
Genesys Cloud är en omnikanallösning som ger dina medarbetare inom support och försäljning tillgång till hela kundbilden. Det gör både att de kan jobba effektivare och att dina kunder får ett smidigt och sömlöst bemötande – oavsett kontaktväg.
Alla supportärenden kan samlas i en gemensam kö, oavsett vilken kanal kunden använder i den initiala kontakten. Det ger en snabbare och mer precis hantering, eftersom kundkontakter från olika kanaler centraliseras och kan fördelas effektivt efter ärendets natur och handläggarnas expertis.
En stor tidstjuv för dina kundtjänstagenter är att de måste växla mellan olika fönster och applikationer för att läsa in sig på ärenden och hitta information. Det de inte hittar behöver de fråga kunden om, vilket tar ännu längre tid (och försämrar kundupplevelsen). Smarta integrationer med olika stödsystem hjälper dina medarbetare att få en helhetsbild i samma vy.
GlobalConnect har tagit fram en snabb och smidig process för att implementera vår molnbaserade kontaktcenterlösning, som bygger på Genesys Clouds beprövade teknologi. På bara en månad kan du och dina medarbetare komma igång med lösningen och testa den i er vardag.
Fyll i formuläret så hör vi av oss.